Ce trebuie sa contina dosarul unui salariat?

HG nr. 500/2011 stabileste ca dosarul personal al salariatului trebuie sa cuprinda cel putin urmatoarele documente:

  • actele necesare angajarii,
  • contractul individual de munca,
  • actele aditionale si celelalte acte referitoare la modificarea, suspendarea si incetarea contractelor individuale de munca,
  • acte de studii/certificate de calificare,
  • orice alte documente care certifica legalitatea si corectitudinea completarii in registru.

Viitorul salariat, cel tarziu cu o zi inainte de inceperea activitatii este nevoit sa efectueze un examen medical la angajarea in munca. Acest examen mai este necesar sa fie efectuat si de:

a) lucrătorii care îşi schimbă locul de muncă sau sunt detaşaţi în alte locuri de muncă ori alte activităţi;

b) lucrătorii care îşi schimbă meseria sau profesia.

Contractul individual de munca incheiat in lipsa unui certificat medical, respectiv fara avizul medicului de medicina muncii, atrage dupa sine nulitatea contractului de munca.

Informatii complete gasiti in Ghidul Comerciantului.

Oana Tomoiaga

Leave a Comment


Deprecated: Directive 'allow_url_include' is deprecated in Unknown on line 0